
nəqliyyat eksperti
Paytaxtdan kənar və ya bölgələrdə inkişafı səciyyələndirən əlamət məskunlaşmadır.Bu gün tikinti materialları bazarı son bir neçə ildə bahalaşmaya gedib.Dolların devalvasiyası və ölkəyə gətirilən tikinti mallarının dövriyyə dəyəri dollarla ölçülür.Yanacağın xüsusən dizel yanacağının qalxması.İstismar olunan maşınların köhnəlməsi və sairə səbəblər təsir edir.
Bölgələrdə 1-1.5 manat arası dəyişən mişar daşının dəyərini ucuzlaşdırmaq olarmı?.Bildiyimiz kimi bir neçə il bundan öncə Kür çayının daşması facilərə yol açdı.Kür-Araz ovalığı boyunca təbii fəlakət zamanı Mişar daşının bünövrəli möhkəm olmaqla istifadəsinin daha etibarlı olduğunu göstərdi.
Bahalıq niyədir? Daş karyerlərinin paytaxtda cəmləşməsi daşıma məsafəsinin uzaq olması.
Yük maşınlarının yük götürmə qabliyyətinə inzibati resruslarla təsir etməklə sayının azaldılması nəticə etibarı ilə sahibkar yol xərcini daşın qiymətinə gəlir.
Çıxış yolu nədir?.Bakı-Ələt ,Bakı-Quba yolu istiqamətində əlavə zolaq yaratmaqla daş və inşaat materialları daşıyan maşınların hərəkətinə şərait yaratmaq vacibdir.Ən azı Bakı-Ələt istiqamətində etmək olar.Digər İki istiqamətli yollarda yol çiyinlərinin hamarlaşdırılması üçün vəziyyətdən çıxmaq olar.
Qazax, Ağdam, Füzuli, Cəbrayıl, Qubadlı,Laçın, (işğaldan azad olunmuş ərazilərin inşaasında faydalı olar).
İşğaldan azad olunmuş ərazilərə yaxın digər 2rayonlara satışın təmin olunması hesabına buna nail olmaq olar.Əsas odur ki,hamının evi eşiyi olsun.